luni, 11 ianuarie 2010

Amintiri frumoase




Multumesc mult Catalin pt sfaturile date. Am tinut cont de ele si am fotografiat tot ceea ce imi face placere sa vad de la nunta mea.
Mai sus sunt marturiile si verighetele noastre...
Din pacate fotograful de la nunta mea nu a fotografia si aceste amanunte..... dar nu-i nimik astfel am de invatat sa nu fac si eu aceste greseli pe viitor. Cred ca pt miri sunt f importante aceste nimicuri pt altii.
Fotografiile au fost facute ziua, fara lumini suplimentare, in casa si este un proiect propriu. Ideea mi-a venit in weekend-ul acesta, cand ma gandeam ce subiect sa abordez pt premiul de aceasta saptamana, vroiam altceva decat fotografiile de pe blogurile colegilor mei.

Date tehnice:
ISO 400
Timp 1/30 sec
Diafragma 4.5
F 40 mm
12 MP
Nikon D90
Prelucrare Adobe CS3

4 comentarii:

  1. m-am uitat la toate cu nunta si asta e cea mai cu poveste. bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ideea fotografiei si meajul transmis de aceasta, dar ai cam mult spatiu liber in imagine

    RăspundețiȘtergere
  3. Amintirile sunt frumoase dar pentru a fii intelese si de cei care privesc fotografiile, imaginea trebuie sa includa mai multe elemente care impreuna sa creeze o poveste. Altfel poate fi observata doar fotografia unui obiect.

    RăspundețiȘtergere